
Polacy wskazują winnych nadużywania alkoholu. „Małpki” i złe wzorce z domu ważniejsze niż reklama piwa
Prawie połowa Polaków uważa, że największy wpływ na nadużywanie alkoholu mają wzorce wyniesione z domu – wynika z najnowszego badania SW Research. Co trzeci respondent wskazuje na tzw. „małpki”, a coraz więcej osób domaga się ograniczenia ich sprzedaży i włączenia do systemu kaucyjnego.
24 października 2025, 10:14

Polacy coraz częściej wybierają piwo bezalkoholowe - wspiera zdrowy styl życia i pomaga ograniczyć spożycie alkoholu
Piwo bezalkoholowe staje się dla Polaków sposobem na ograniczenie spożycia alkoholu. Ponad połowa dorosłych uważa je za element zdrowego stylu życia, a sprzedaż „zerówek” wzrosła w ostatnich latach o ponad 250 proc. Eksperci podkreślają, że to nie chwilowa moda, lecz trwały trend wspierający politykę zdrowotną i odpowiedzialne wybory konsumenckie.
16 października 2025, 09:09
